Widgetized Sidebar

This panel is active and ready for you to add some widgets via the WP Admin

wszystko o agencji reklamowej

Agencja reklamy- jak powstała?

2019.admin.0 Likes.0 Comments

Jako agencję reklamową rozumie się podmiot trudniący się realizacją szeroko rozumianych działań reklamowych, w tym promocyjnych i marketingowych, na jakie składają się z jednej strony tworzenie kampanii, z drugiej także indywidualne reprezentowanie klientów, marek oraz produktów. Wiele jest możliwych form reklamy, a jedną ze specyficznych płaszczyzn okazuje się taka forma jak radio, telewizja, Internet, prasa, czy druk. To poprzez te nośniki przeważnie mówi się o działaniu agencji reklamowej.
Zacznijmy jednakże od krótkiej charakterystyki, na czym w ogóle polegała praca pierwszych tego typu podmiotów. Skąd tez wzięła się agencja reklamy, czy jak ktoś woli z języka angielskiego – advertising agency? A zatem, jak pokazują dane historyczne, za pierwszą w marketingu firmę, jaką śmiało można nazwać prekursorską na rynku agencji reklamowych uznaje się podmiot powstały w dziewiętnastym wieku, który założony został na obszarze Wielkiej Brytanii. Tak oficjalnie wiadomo, ale nieoficjalnie nie ma co ukrywać, że reklama towarzyszy ludzkości w zasadzie od stuleci.

Była ona wieki temu, lecz najbardziej charakterystyczna stała się za sprawą rewolucji przemysłowej. Druga połowa dziewiętnastego wieku to także czas, gdy powstała pierwsza agencja reklamy na obszarze Stanów Zjednoczonych. Tym samym pojawił się zupełnie nowy rynek w tej części świata. Bardzo istotnym wydarzeniem okazało się opublikowanie przez Mathew Brady zdjęcia prezentującego reklamę usług, gdzie wykorzystana została odmienna typografia. Miało to miejsce w roku 1856.

Autor artykułu:

Categories: typyagencji
Kopy Theme . Proudly powered by WordPress . Created by IshYoBoy.com