Szukasz odpowiedniej firmy, która załatwi za Ciebie promocję prowadzonego biznesu? Zapraszamy do poczytaniaksięgowość poznań naszego wirtualnego poradnika poświęconego tematyce agencji reklamowych. Czym jest tego rodzaju podmiot i na czym polega jego rola? Zapraszamy do poczytania poniższych fragmentów.
Agencja reklamowa jest to placówka, która okazuje się dziś jedną z najpowszechniejszych placówek usługowych. Poświęcona jest ona w swej działalności zwłaszcza wdrażaniu różnorodnych kompleksowych kampanii, a wszystko to opiera się na projektowaniu, a dopiero później realizacji w pełni własnych idei. Można mówić także oczywiście o pojedynczych reklamach, którymi zajmuje się agencja reklamy. Niemniej jednak, nie zapominajmy, że jest to bardzo szeroki wachlarz różnorodnych działań, a mogą one być skierowane wobec produktów, marek, usług. Wszystko to z zastosowaniem wielorakich nośników, do tego między innymi telewizyjnych, radiowych, prasowych, ale też internetowych co na dziś dzień jest bardzo popularne.
Nie zapominajmy także o tych nośnikach, z jakich w zasadzie wyszła agencja reklamowa – pierwsze bazowały na nośnikach drukowanych. Pod względem usług jakie proponują takie placówki, można mówić o podmiotach proponujących działania na szeroką skalę, a w tym podzielone na dwie zasadnicze płaszczyzny, a mianowicie BTL oraz ATL. Pierwsze agencje reklamowe pojawiły się na terenie Wielkiej Brytanii. Miało to miejsce na przestrzeni dziewiętnastego stulecia. Wiele kart historycznych wskazuje na to natomiast, że pierwszą placówką w postaci agencji reklamy była firma działająca na terenie Filadelfii założona przez Volney B. Palmer.