Poszukiwania nowych form wyrazu w reklamach

Reklama musi przede wszystkim przyciągać uwagę odbiorców. Z tego powodu firmy reklamowe poszukują coraz ciekawszych środków wyrazu stosowanych w reklamie oraz coraz bardziej różnorodnych form reklam. Stosowane są reklamy okolicznościowe, które związane z konkretnymi datami, a często stosowane są przez firmy, które zamierzają stosować promocje na swoje produkty. Spotykamy reklamy korzystające z zapachu, które są mniej rozpowszechnione, co pozwala zwiększyć zainteresowanie odbiorców.

Takie reklamy związane są przede wszystkim z rynkiem jedzenia oraz kosmetyków. Reklamy w formie audio, czyli reklamy akustyczne stosowane są w formie filmów reklamowych, piosenek, które zarówno oparte są na znanych przebojach, jak też na całkowicie nowych utworach muzycznych. Firmy decydują się na tworzenie dźwięków, które pozwalają na jednoznaczne identyfikowanie ich z marką danego przedsiębiorstwa. Nadal ważnym rodzajem reklamy jest reklama radiowa, która jest tańsza od reklamy telewizyjnej, ale pozwala na
wykorzystanie nieco innych form przekazu.
Wpis zawdzięczamy:

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama