Reklama w radiu

Reklamy w formie audio kojarzą się przede wszystkim z radiem. Takie reklamy stosowane mogą być zarówno w ogólnopolskich stacjach radiowych, jak też w lokalnych rozgłośniach. Jedną z podstawowych zalet reklam radiowych jest koszt wyprodukowania oraz emisji reklam, który jest znacznie niższy od reklam telewizyjnych, nawet na rynku lokalnym. Reklama radiowa ma pewne wady do jakich możemy zaliczyć brak skupienia się odbiorcy na przekazie.

Stacje radiowe często użytkowane są przez odbiorców, jako tło do innych działań. Z tego powodu bardzo ważne w reklamie radiowej jest stworzenie niebanalnego przekazu w oparciu o odpowiednie efekty dźwiękowe i muzykę. Jeśli są one przyciągające znacznie większa liczba odbiorców jest w stanie zainteresować się również tekstem, który pojawia się w reklamie radiowej. Lokalnie bardzo często działa wiele stacji radiowych, które docierają do różnych segmentów rynku, jeśli mają specyficzną tematyką. W ten sposób nieco łatwiej jest dobrać stację pod względem segmentu klientów do jakiego chcemy trafić.
Wpis zawdzięczamy:

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama